2014年7月30日星期三

老伴愛到青龍頭釣魚


由於我的老伴牛牛熱愛釣魚.

我也不自覺地愛上出海垂釣,

如影隨形跟隨左右30多年.

最甘的一次,莫過於在36度,

烈日當空下曬足6小時.....頭都暈,想嘔又嘔唔出.

把我曬得似個黑碳頭.真係怕怕Lu.

 

但每次怕完,牛牛話去釣魚,我又要跟隨bor.

上星期,我兩又出海釣魚嘞.

這兒有釣魚店,買蝦,魚餌用品都好方便.
想經濟一點,不用坐艇出海.

(附近海灣兜風,釣魚,都要成千元呀)

就在碼頭垂釣,享受海風,看日落

 

交通:荃灣坐96綠色小巴.大約20-25分鐘.

 



玩了一天,多數到深井 食燒鵝脾!120元  


8 則留言:

  1. 哈哈!咁好玩,有冇收獲呀?不過隻鵝肶吸引我D喎(*0*)

    回覆刪除
  2. 咁曬法又幾【甘】喎.......好彩有碟燒鵝補番數啫!嘻嘻

    回覆刪除
  3. 曬吓冇問題!最緊要開心!有燒鵝脾補番。

    回覆刪除
  4. 牛牛好愛食燒鵝脾,就算皮膚痕都要食呀!
    佢要食得開心,活得開心.

    回覆刪除