2013年10月6日星期日

焗文華美式芝士餅 (己加入食譜)

2008年6月6日下午6:58公開累積瀏覽 3777 16






 

 






兩年前,曾經跟過Raymond  Sir 整呢個cake,果晚真係玩得好開心!
但我回家一直都冇再整過.....因為家人唔欣賞芝士蛋糕!

最近見多位網友整cheese cake 我突然心癢起來! (又搞亂個廚房,有人幫我洗就好lor)
下星期,我就會打個食譜出來;同大家分享小小心得!
鍾意食New York Cheese Cake 的朋友,請稍等!

 
已經雪凍左....等我切開比大家睇吓先!

原食譜不便公開其實,呢個 *焗文華美式芝士餅 同New York Cheese Cake
做法真係差不多,連食落口我都係覺得差不多.不過,材料就多左白朱古力同忌廉.
味道可能豐富d同滑dd!
以上的cheese cake是我的小小經驗再加上参考其他網友食譜與書籍製作出來.,
效果相當滿意...好滑好味道!
大家不妨参考!參考!
一個6吋蛋糕
材料:
(餡)   ( 餅底)
忌廉芝士 370g    餅底碎    60g
砂糖     60g     牛油  30g
全蛋   1隻
蛋黃   1隻  ( 餅面)
檸檬汁 20g    酸忌廉 100g
檸檬青   半個    砂糖    20g
淡忌廉    45g
白朱古力    20g (坐溶)  *可以唔加
 做法:
1.將消化餅壓碎,加入己坐溶的牛油,攪拌勻,壓實在蛋糕模底,以150度焗約12-15分鐘.
放涼備用*(焗過的餅底才會脆,仲好食好多tim)


2.將砂糖,忌廉芝士以慢速拌到軟滑.
3.分2-3次加入雞蛋拌勻,要刮缸邊,再加入己坐溶的白朱古力和打起的淡忌廉拌勻.
4.將檸檬汁和檸檬青加入以上混合物拌勻
5.倒入蛋糕模內.以150度坐溫水焗約60分鐘.
*(如用活動模,請先用保鮮紙包好,再包上一層錫紙,防止入水)

5.酸忌廉加糖用慢速打起至光滑,淋上餅面,再以130度焗3-5分鐘.

11 則留言:

  1. 我想問点解每次我整藍莓慕士旦糕,把藍莓醬放在旦糕面上,久了便會滲出水來,可教吓我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry呀,我玩來玩去都係日式cheesecake,一定食光.
      藍莓未玩過呀....玩都係1次唔記得晒lu.

      刪除
  2. 焗過的餅底先會脆,下次真係要試吓喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,阿Sir教焗了更香,仲少少脆tim.
      喜歡底淋,唔好焗,不過,我回家再做,都係喜歡焗,更好食,

      刪除
  3. 回覆
    1. 係咪好似失散左,
      得閒來探我呀.
      再late 的話,.....我要找放大鏡才看到字.

      刪除
  4. 你好。。想請問一下打起的淡忌廉係打至均勻定係打至企身?
    蛋黃(餅面)係幾時用架? 唔該

    回覆刪除
    回覆
    1. SORRY我今日先看到你的留言.
      呢個好耐冇整,記得真係好好食超滑.
      淡CREAM係打到企身.
      但蛋黃,我都想唔通,,可能當年打錯.
      我試吓找找食譜.....盡快更正.
      多謝你的留言..

      刪除
  5. 當日我地係用手,卒溶CHEESE架.

    回覆刪除
  6. 你好呀!我想問吓檸檬青點整,係榨半個青檸汁?

    回覆刪除
  7. 檸檬青係把外皮磨成茸,不要內面白色一層,會苦

    回覆刪除