2013年10月11日星期五

鳳梨卷-真的難忘牛牛你


昨晚,連夜做餅, 由兔年玩到龍年!

原來,個鳳梨卷唧筒都要幾大力推動,

我唧了幾條, 掌心紅噹噹,唔想手仔軟 冇力繪畫呀!

還是請牛牛出手相助 ,共同製作 - 愛心鳳梨卷

嘩...牛牛果然 好叻, 好容易唧出 來...初時 唧得唔靚.

經我 點兩點, 掂晒! 一於 牛牛唧 ,我就捲 玩到 凌晨兩點!

香噴噴的鳳梨卷 終於出爐 ,我唔玩嘞!


鬼鬼祟祟 躲進 暖窩 !

留下一大堆 肥膩玩具牛牛 慢慢玩.

(今朝,佢投訴 洗你個唧筒 ,一推唧到我全身成面都係牛油水...)

我愈諗愈偷偷甜笑....哈哈哈! 

愛心鳳梨卷食譜:

200g 牛油

320g 低筋粉

60 g 糖霜

蛋黃 50g,蛋白10g

吉士粉 20g

大約可做50 隻.

每隻饀10g




圖中有1隻, 我係用隻叉壓畫出紋,掘捲起來的,

沒有用唧筒咁靚, 練多兩次可能會好些,

好易看得出來咋!

小小心得:
在鳳梨卷中,一個貼一個.
中間加一層牛油紙,以免膨脹時沾住.

焗完後形狀就會保持圓渾,唔怕走樣.

後記

今夜再看這一篇,
情不自禁笑起來,
溫馨場面又活現眼前,
我要偷偷Kiss身旁的牛牛.
真係要多謝Yahoo 要我搬blog了!
 

18 則留言:

  1. 阿太, 終於找到妳的新居, 以後會來這裡探妳.

    回覆刪除
    回覆
    1. ,空姐,
      我唔識搬,
      可能YAHOO 結束,我呢個BLOG都會消失呀...............依加要等Terryma 相助.

      刪除
    2. 阿太, 妳試將D相重新儲存在妳電腦先, 然後再 UPLOAD上來 BLOGSPOT, 這樣即使 YAHOO 摺埋, 妳 D 相都唔會消失.

      刪除
    3. 多謝空姐,
      Terryma教左我喇.
      好彩......如果唔係就白搬了.
      仲有,你個新居留言要打字碼,好唔方便呀.

      刪除
    4. 是嗎? 哎呀, 我都唔知. 可以點樣解決 ? 教我啦.

      刪除

    5. 之前係JENNY教我,
      可惜依加 我忘了.,SORRY 呀

      刪除
  2. 你d相要取消連結先得呀,你試吓將箭咀指住張相click一吓會去番yahoo度架,你copy去新blog要係張相度click一吓張相會濛在,再係頂位{連結}click一至二吓會出現(編輯連結}再按下方[取消}先保留到張相,否則到yahoo摺埋新blog d相都會冇晒架

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀! 玲玲你做 terryma 所講的方法呀,唔係第日啲相變哂天窗,就白費你現今的心機啦。

      刪除
    2. 哎呀.....真係豬到無朋友.
      Terryma 寫到好清楚啦.
      我舞左成半個鐘都唔得.
      D相老是彈來又彈去wor.
      我去old blog 一頁頁刪除,再到已經刪除做多次永久刪除.
      唔明work 唔work.
      我一間返yahoo 刪除呢一頁test 一吓.

      刪除
    3. 唔係删除舊blog d相呀,係新blog出post先係張相度click一吓

      刪除
    4. 你yahoo有冇備份呀?唔知點解釋唔係删除yahoo blog入面d 野喎,如果你唔介意既話打電話比我,我教你呀

      刪除
    5. 剛到你yahoo blog留言.多謝你.

      刪除
  3. 玲玲: 你去amoon 處,他有解決方法〜〜〜

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈...我睇番自己的舊作,依然偷偷笑.

      刪除
  5. 回覆
    1. TerryMa,
      萬分感謝你呀.
      今朝會唔會唔知醒呀.!

      刪除