2014年10月22日星期三

鴛鴦戲水-附加鴛鴦照片


 

 

 

 
 



 
無意中看到Blog友Stellaluk的國畫,
其中一對鴛鴦,看得我入迷.....
其實,我成個多月沒有執起筆了.
是你對鴛鴦令我重拾畫筆.
令我這兩天樂透了!好多謝你
我畫功尚淺,有好多地方要改善呀!
 
由於我想看清楚鴛鴦的小咀
就牽牛牛走到九龍公園看一遊.
呢隻雄鴛在池中飛快的戲水.
我在岸上追過不停.....氣咳呀!
 
呵呵!原來你的咀像鴨子,不是尖的.
眼尾有條長長的白毛.




仲有向上的三角的(翼).
 
 
 
太開心,忘了自己唔跑得.頭都暈!
於是扮鴨子叫....希望隻雄鴛會游近我身前!
呢個時候,牛牛大叫快D黎啦,在這兒呀!
你仲唔行快D對鴛鴦走喇!
我:老公,我跑唔得快呀!你扮鴨叫誘惑佢地啦!

吓!吓!有冇搞錯呀.....係告示牌
呢個玩笑真大,罚你請飲下午茶
 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我真給老牛氣C.
      搞到我走到氣絕,
      後來,我地去左江順河鮮飲下午茶呀,
      有免費蝦餃,好味.
      POST相比你睇.

      刪除
  2. 您的牛牛真係幾識搞倩趣喎^3^

    回覆刪除
  3. 係我豬仔,信到十足十.好彩冇卜親咋.

    回覆刪除