2014年11月27日星期四

5213的海之心

 2014年11月21日,牛牛同我到海澄軒飲完中午茶.
有氣有力,立即展開我兩海之心的旅程.
我勁愛在海濱長廊吹海風.欣賞對岸景色.
天氣好(若不是吹北風),連觀音像都可以看見.


 走呀走.呵呵!我望到吳伯堆砌的海之心了.
今次我真的看到你的心尖是指向大海.

 急急腳跑進沙灘,沾沾自喜對吳伯說:
今日,我終於看透你心,你的心尖處的確指向大海.你變左心!?
吳伯笑逐顏開回答我:我想你見證.
5年零兩月13日的海之心,就係眼前所見的樣子!

玲: 嘩!好大的工程啊!一定好艱巨了!
心形石堆的心尖本來是向沙灘的!

今日變心了,心尖已經指向茫然大海.




吳伯,我衷心祝你身體健康,生活愉快呀!






5 則留言:

  1. 愛Shi家庭,


    愛Shi家庭,我也很愛同牛牛在此散步呀!
    依加,海澄軒200元入會1年,食嘢有9折,仲送半隻雞和1條魚.

    我第1次見吳伯.佢就告訴我-吳伯的心尖是指向大海.
    當時,我真的好懷疑自己誤解吳伯的意思.
    因為,怎麼樣看都不似呀!又唔敢追問佢.....
    直至上星期五,我看到了.

    回覆刪除
  2. 我未去睇過,點解會變心呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,
      變心係我同吳伯開玩笑.

      吳伯的海之心以前個心尖是向沙灘.
      依加前後對掉,你話幾大工程呢!

      刪除