2015年7月14日星期二

廸士尼碼頭-完美的一餐

 


 



 
 
太耐沒有寫BLOG,
頭都大才弄得1張相.
大家一定感到奇怪....
碼頭點會變左隻咁精美的釀蟹蓋.
因為玲玲任性.牛牛冇我符.
某日牛牛想同我去廸士尼碼頭吹風,釣魚.
我要先去酒店晶荷軒飲中午茶,之後到碼頭.
本來叫左一碟野菌乾炒牛河.
加一SET荷花點心....
唔知足的我竟爆一句,
牛牛:我覺得呢餐始終有點遺憾呀!
如果加1隻南瓜焗釀蟹蓋就完美了.
結果,我當然如願啦!
雖然,呢1個中午茶要510元,
但卻令我好感動好難忘呀!
 
從酒店慢慢行去碼頭都係3-5分鐘路程!
環境幽靜,落大雨都唔怕!
 
 
我最愛站在碼頭遙望坪洲,
也許我兩經常到坪洲閒逛,
留下不少多快樂的足跡吧.


金蟹好味,牛河D牛肉未夠滑,

第一小碟XO醬係送的.抵讚.

再要收30元. 
.
 
 
 
 
 

10 則留言:

  1. 我都為您感動呀,牛牛咁鍚您,所以您任性得起囉!
    係呢,您做乜咁懶呢?是否忙於寫畫開畫展呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我老了,同牛牛玩半天,倦兩日.

      買個整蛋卷玩具,超過半年,
      蜂蜜木盒,又兩個 .....完全未摸過.
      至於畫展,想都唔敢想啦.
      平平地玩吓冇所謂.

      刪除
  2. 係啊, 真係唔知你去左邊, 以為又少一個舊網友啊.

    回覆刪除
  3. Anna,
    我都喜歡食蟹蓋多過牛河, 可惜, 我家老爺這兩樣也吃不得, 惟有我就佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係太好嘞.
      我就任性啦
      其實,牛牛食蝦蟹都會敏感
      所以只叫1隻,牛牛食1啖咋.

      刪除
  4. 玲玲﹕
    很久沒見你啦﹗ 有沒有去捧軒軒場呀 (書展)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.人老做咩都慢,去1 日街倦兩日,好快1星期.
      對住雹腦,雙眼又易倦.
      所以,近來少上網..
      我唔會去書展,怕人多呀!

      刪除
  5. 玲姐,每次串門都見了你們浪漫得教人羨慕不已,真有天天「情人節」之感 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 結婚都幾拾年,...好難天天「情人節」咁SWEET,
      能夠吵鬧少一點,包容多一點.已經好好.
      我會為珍惜大家一起的日子而絞盡腦汁.!

      刪除