2015年4月20日星期一

半殘荷葉

 
 
近日翻閱一本收藏了25年的畫書,

給一塊半殘荷吸引,

畫畫畫.....畫得我死去活來,

叫苦連天 

連BLOG都懶得打開!
 
我是依然樂在其中呢!
 


7 則留言:

  1. 好靚喎,两塊荷葉都畫到維妙維肖,辛苦的成果,值得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月,荷葉也感動得流下淚珠呢!

      刪除
    2. 小月,
      奇怪?我入唔到你BLOG呀!

      刪除
  2. 回覆

    1. 小月,今日再試,又係呢句.,我都唔明白...一.頭煙.
      您要求的 Blogger 個人檔案無法顯示。很多 Blogger 用戶還未選擇公開分享他們的個人檔案。

      如果您是 Blogger 用戶,建議您公開個人檔案。

      刪除
  3. 我係Blogger 用户,我一向都係公開咖喎,其他Blogger友都入到,點解您入唔到呢?,其他嘅Blogger您入到去嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!試了幾位,又得Bor..
      點解偏偏入唔到你度呢.
      做咩搵我黎搞,??!!.

      刪除