2015年3月26日星期四

敬輝農場

幾年前曾經到敬輝農場晚飯.
一直都想再去閒坐.賞蓮花.
想唔到昨日同牛牛行南生圍,
行行吓就走入敬輝農場.
嘩!今次的花池真係令我眼前一亮.
蓮花盛放似花海!
朵朵花兒向我兩歡笑,向我兩投懷送抱,
看到我的心也化了.

立即買碗豆腐花9元,1碗餐肉麵25元,
慢慢嘆!

慢慢嘆是假的,倒入胃係真的.

我飛快地走到浮木上,置身一大片花海中,

扮花,向木獨的牛牛招手.....

終於,牛牛都被我吸引走進花海呢!












 
 

2 則留言:

  1. 唔記得在那處睇過介紹,話D豆腐花好好食,真的嗎?

    回覆刪除
  2. 我心急走入浮木,蓮花陣.豆腐花是倒落肚,咩味都唔知.
    牛牛同我食過烏頭真係貴左D.,咸,雞,.
    .過多兩個月,我一定會再去,
    好想欣赏挺直的荷花.

    回覆刪除