2015年3月25日星期三

謝謝SeeWide 停不了


 

 
 

 

 


 

首先多謝SeeWide對Blogger的支持和慷慨.
讓我可以盡點點的綿力.
也感受到無比的開心!
我從來沒寄望寫Blog會有薄酬.
原來在SeeWide寫Blog係有的.
 
記得去年6 月中,因失去小柏,好傷心.
個幾兩個月都冇心情寫嘢.即使家人經常同我四處閒遊.
但個心真係好苦.....
10月份,向SeeWide查詢有多少酬金.
大約有75元左右,還未夠100元.
收拾破碎的心情,加油.....寫呀寫.
到今年1月份終於夠資格捐贈,仲穿了100大元.
早已決定將1年的稿費全數捐出,
作為對1隻流浪貓-小柏點滴的愛意.
小柏將永遠活在我的記憶中.
寫到呢度,我又禁不住凄然下淚.
 
好多謝你你你的瀏覽,無言感激!

2 則留言: