2014年2月11日星期二

尖沙咀1881

大年初一,

我兩漫無目的,四處閒遊.

行經尖沙咀1881.

我的牛牛忽然話-有花送比我.
 
 

 

哈哈!好巨型的紫色玫瑰花呀,令我眼前一亮.

佢仲好鬼馬冷笑:今年情人節都唔使買花嘞.

 
 



我近看清楚,原來仲有一對白色的飛馬和小天使.



 

人人望到嘩嘩聲,我都睇到眨眼.



 

 

後來,我的老公告我知,呢一座充滿維多利亞式建築的1881,

 

以前是香港水警的總部.

 

 




睇完花,應該係收左花.

心都甜.手牽手行到海港城.

停一停,欣賞一吓先.

不過,我還是喜歡看白鴿多一點呢!

我真係好想好想餵你地,

不過,我一定要罰錢啊!



唉!我唯有好忍心冇眼睇,坐渡輪去中環.吹吹海風啦!

好快去到中環碼頭,聞到好香咖哩啊.

有人流晒口水,我當然好樂意陪伴啦.

4隻咖哩角都係28元,好好味.

隔離就係starbuck....,來杯咖啡,

看住人來人往.....又一個令我回味的下午茶.
 

 

 

 情人節快到了,快D去睇吓啦.

如何前往:

港鐵尖沙咀站E出口,經人行地下道至「1881」。
步行幾分鐘可到達.

2 則留言: