2014年2月11日星期二

我的心心馬卡龍2014

 
 




  

圓形,心形馬卡龍,

可能大家都見過,仲食過嘞.超甜啊!

但一粒心心馬卡龍做1枝花,

唔知你又見過未呢!

我今日就試吓將一粒心心馬卡龍,

夾上充滿玫瑰花香的自家製餡,

做了1枝花,好香,好sweet的馬卡龍花花.

真係好開心呀!

 

吳太要借花送給大家.

 

希望你地喜歡.

祝大家有個快樂的情人節.

 

15 則留言:

  1. 好正呀,如果我收到呢支心心馬卡龍,唔食都甜晒

    回覆刪除
  2. 超級靚呀***您的心意,大家一定會照單全收呀。
    我亦借花恭祝:您和牛牛,中西情人節快樂!永遠恩愛!甜蜜幸福!

    回覆刪除
  3. 阿太, 恭喜發財! 哎呀, 妳又來引我喇, 是否送給我先, 星期六生日喎! XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你生日快樂.,身體健康.
      難得你欣賞,隨便挑選.啦!
      我仲爆製了情人節馬卡龍.Tim.

      刪除
    2. 多謝阿太. 好, 等我去挑一下先. XD

      刪除
    3. 生日開心嗎?
      你挑中邊款呀.

      刪除
    4. 過生日, 如過平日啦!
      未挑呀, 個日完全入唔到妳個BLOG, 原因不明! 激死.

      刪除
  4. 玲姐好巧手, 有心思, 好浪漫的心心馬卡龍花花啊!
    祝你們有個甜蜜的情人節!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,今年牛牛入廚享受了一餐,二人世畀.

      刪除
  5. 牛牛一定甜都入心,吾該我要11 枝
    sweetsweet

    回覆刪除
    回覆
    1. 好的,11枝即到.....叮噹....
      我的牛牛食半隻已經甜到入心入肺.,好比面了.
      要飲番兩杯茶呀.

      刪除