2014年5月10日星期六

九龍公園-白鴿排隊飲水

 自從,我兩無意中發現這小鴿樂園後.
好多時到尖沙咀飲完茶,
都會到九龍公園閒遊 一會.
記得我第一次由此此梯級走上.
嘩!我看見滿樹白鴿,這裡是小鴿子樂園嗎?
真係好開心,開心到飛起.....感謝牛牛陪我瘋癲.
9秒9跑去買菠蘿包!
食完包包當然要飲水啦!
我影了幾張相,大家慢慢欣賞!









11 則留言:

  1. 多謝你,剛剛食完晚飯回家.
    貴得很.!

    回覆刪除
  2. 吳太:小心D呀,餵鴿要罰錢架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........翠兒,吳太係明知故犯架,佢見到D雀就老豆姓乜到吾記得啦!

      刪除
    2. 多謝翠兒.
      我實在好愛BIRD BIRD 呀.點解餵雀都要罰錢姐.呢個都唔知咩世界.!
      軒姐,我餵時,牛牛呱呱嘈,又話我手慢又....
      我氣得發晦氣,不如CALL 差佬來吖.
      我掛定金牛在心口.

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 果度好多白鴿, 差不多天天也在等吃。但最近 1 年 d 保安收到康文署 order, 日日係度守住唔比人餵, 一見到有人餵就上前阻止。

      刪除
    5. 唉.....真慘,仲要.日日係度守住唔比人餵..
      依加,我見好多家長都教小朋友拍,打雀鳥.像仇人一樣.
      就算怕傳染病都唔應該咁做.
      莫說是要教小朋友愛護小動物啦. 真係雀仔都唔放過!!!!!!!!

      刪除
    6. 是啊, 好多家長都由得 d 細路追打雀鳥。真係一 d 家教都無。其實只要用心看一看雀鳥, 牠們都是很可愛的, 不明白為何有人總是喜愛欺淩。

      刪除