2014年5月28日星期三

酥炸生蠔-食譜

 

我唔鐘意食白色果塊東西,硬硬,所以小心剪去.


 

未加油的狀態.

我唔識食生的蠔.

但我又好愛吃薑蔥生蠔,芝士焗蠔喎.

酥炸生蠔好少食,一來怕熱氣,二來好怕個脆漿太硬,

又或是要食大大舊漿,先至品嚐到隻蠔.

於是,自己在家試吓炸蠔食嘞.

嘻嘻.....又幾好食bor.

食譜材料:

生蠔6隻

 

脆漿料:

麵粉37g

生粉7g

雞粉1/4茶匙

梳打粉1/8茶匙

發粉1/4茶匙

清水3-3.5

油1湯匙

 

 

醃料:

鹽少少,胡椒粉少少,1/2湯匙麵粉.

 

做法:

1.將粉類篩入盆,逐少加水拌成冇粒

厚身的麵糊,再加油拌勻.靜止半小時.

2.生蠔用少少粟粉加水,輕力洗乾淨.

3.燒熱薑蔥水,放入生蠔飛水大約20秒.

撈起用廚紙小心印乾水份.(水不要大滾,怕蠔勁縮水)

4.挑去白色的硬塊,加入醃料醃10分鐘,

撲一層薄的麵粉.

5.中火燒熱1又1/4碗油,生蠔沾上脆漿,立即逐隻放入

油炸至金黃,撈起,放在廚紙上瀝去油份. 用喼汁蘸食.

呵呵!今次炸得好起勁.炸完蠔用餘下油再炸洋蔥圈.
一炸再炸油都KEEP得幾好,唔混濁.
最好用篩過濾盡快用完.




溫馨提示:

我好少炸食物,火大好易焦.細火又炸唔到.

一定會測試油溫,用筷子挑半茶匙漿滴入油內,

見漿發大浮起不沉底.

生蠔在撈起前,火力稍提高,可把油份迫出來,

食起來會少油更脆口..
 

 

 

 

 

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 炸蠔我食2隻咋,食多隻都怕牙痛,熱氣.
      .最近食自助餐,人人都食生的蠔.食到好開心.好鮮甜.
      我忍無可忍,受不了,
      結果半隻都食唔落,已經作嘔.

      刪除
  2. 我都係唔食未熟嘅生蠔咖,但炸又怕熱氣~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕熱氣,好怕街外好大舊脆漿,但蠔丁丁粒.我會咬甩大部份殼呀.
      我地一於食薑蔥生蠔,原汁原味好yummy.

      刪除
  3. 你講開又係,炸蠔唔食得多,但係薑蔥可以食多d喎。😍😍😜

    回覆刪除