2014年6月27日星期五

緣盡

一連7 日6夜,

心情都係好傷痛!

我好想念公園的小貓(小柏).

我個心好像跟你活活埋葬了!

後記:

今日係18/7/2014.小柏離開我已經一個月了!

開頭的一星期,心痛得無法形容.

就是連躺下來的氣力也沒有.

怨過,恨過

多謝老公(牛牛)和家人的支持.

心情好似開始好一點

7 則留言:

  1. 玲玲,佢會去到更好地方㗎!!!
    唔好唔開心喇!!

    回覆刪除
  2. 對它來說,生命的終結可能更好!不用再受苦!

    回覆刪除
  3. Relax 吧, 牠在另一國度會有更好的生活!

    回覆刪除
  4. 牠一定會找到另一片樂土的,唔好唔開心喇!快D整D甜品食吓,等我又學師。

    回覆刪除
  5. 多謝大家!我個心依然好傷痛.做甜品也會苦澀.
    3年前,我遇上小柏.
    後來做了好朋友.天天都陪我地散步.
    我一直唔敢在BLOG公開這段人貓惰,怕佢受傷害.

    回覆刪除
  6. 您近況如何呀?好掛住您呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情好大起伏,成個月望吓個公園都好心實,好困難過.
      .但已經好好多,開始接受.
      .多謝小月!

      刪除