2014年6月4日星期三

梅花包

 
我好鍾意梅花包的造型.覺得好靚,好似朵梅花.

於是,專登買包貴價芝士雞肉腸.

鬼咁開心整比牛牛食.以為佢會好欣賞啦.!

點知換來一句-畫蛇添足.

整番吞拿魚包咪好囉.

做咩整D咁ga包. 腸仔入面D芝士好難頂.....食到作嘔

氣得我快要哭起來
 幾大都頂住,一連塞了兩朵花入口,超飽呀!

 

 


 


 

 

 


4 則留言:

  1. 唔使激氣,牛牛淨係食吞拿魚飽,証明佢專一,好似對您一樣呀,下次有好嘢就益我喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,
      都怪我呢個小女人勁傻啦.太在意佢的反應.
      其實,當時真係好谷氣架.
      梅花包做法簡易,可見心思
      唔敢奢望太讚Good,唔好一邊食一邊勁彈都得卦.
      今天又係整吞拿魚包呀!

      刪除
  2. 牛牛唔接受呢個口味,咁唯有投其所好啦!唔好唔開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛牛真係幾乎日日都要食吞拿魚包.
      我今天又要整吞拿魚包呀!
      佢唔厭,我都悶啦.

      刪除