2014年8月13日星期三

鎮江骨


呢個骨真係好鬼好食又惹味.近日食左幾斤嘞!正當我想寫下食譜時,牛牛又話要去燉奶佬.....依加好大雨呀!



12 則留言:

  1. 這也是我極愛做的菜, 我冇食譜的,有時加紹興酒, 有時沒有就不加,總之鎮江醋和冰糖是主角,其餘是配角,變化多端.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道你煮嘢好叻叻,碼頭有口福.
      對呀,鎮江醋和冰糖是主角,
      街外試過,中招.要有鋼牙先咬得入.
      自家煮,糖份可減少d,我發覺先煎香再加冰糖一起炒至糖差不多溶晒.
      又炆又焗,....到骨肉分離先好食.

      刪除
  2. 玲姐咁多好餸, 我嚟食埋一份囉!

    回覆刪除
    回覆



    1. 愛Shi家庭,,我又參加左中國畫考試.
      到呢一分鐘都未掂.
      星期六,晨早出發呀!
      你煮嘢咁叻,冇食譜都掂啦!
      不過有你你你欣賞,我一定唔怕醜!

      刪除
  3. 玲姐好味,有時間補個食譜,
    可以跟住整 .謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. May ho,我又參加左中國畫考試.
      到呢一分鐘都未掂.
      星期六,晨早出發呀!
      你煮嘢咁叻,冇食譜都掂啦!
      不過有你你你欣賞,我一定唔怕醜!

      刪除
  4. 見到妳還有青口喔, 這個我也喜歡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿仔愛吃豉椒炒蜆
      所以,一有特價,我會入2-3盒貨
      以青口代.蜆,止吓口水.
      每次炒1盒,都吃光,呀.

      刪除
  5. 等緊您嘅食譜喎,叫牛牛拍少一陣拖喇 ha~ha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,我又參加左中國畫考試.
      到呢一分鐘都未掂.
      星期六,晨早出發呀!
      你煮嘢咁叻,冇食譜都掂啦!
      不過有你你你欣賞,我一定唔怕醜!

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝你呀!努力中
      今次毅然報考試,只想自己精神有寄託.
      減輕心中的傷痛..

      刪除