2014年8月12日星期二

飲茶樂

 
 
我好高興擁有這一片天空.
曾經說過我要坐在窗台把你繪畫出來,一講又兩年.
連油畫都停學,轉學國畫了.真係冇恆心.
最有恆心的事,都係莫過於飲茶嘞!
昨日,牛牛話想去(石船)飲茶,依加叫明星海鮮酒家.
我話慢慢行去啦.牛牛即SAY NO.行得黎都餓死老牛啦.
咁請你搭的士嘞!好彩係25元.

每次行到斜路近入口,我地都會望向下面的河水.
今次又給牛牛發現條魚,躲在枯葉下,好有趣
可惜,我又影唔切呀!
 
點解我地喜歡呢度呢.
一睇就知,有無敵靚景,令人身心舒暢.可暫且忘卻不快事.
如果坐位靠近玻璃窗.....真係唔願走.
呢度日落都好靚架

 
睇吓我地食咩:有經濟抵食荷葉飯約38,燒乳鴒22元.
帶子餃拼蝦餃...


 
 

 

 

6 則留言:

  1. Woow! 抵食呀!
    好多年無來沙田飲茶了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意呢度的環境.
      以前呢一間明星飲茶冇咩特價(其他分店就有)
      近日,比我地發現都好抵食.早茶,白玉黃豆咸豬骨(足),都係7.8.
      糯米卷併馬拉糕都係12.8....兩隻乳鴒一大窩米99.
      可惜,地點有點吊腳.!

      刪除
  2. 下次請埋我呢個"沙田柚"呀>00<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.......一定有機會.
      搵日飛甩牛牛先.

      刪除
  3. 是否以前 "沙田畫舫" ? 我一直都沒去過. 景色很優美, 真是要去一趟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾拾年前係沙田畫舫,個名好有詩意.
      今日叫明星海鮮舫.
      有空去啦.
      如果你坐近玻璃窗,可能會睇到白鷺飛翔,或是有人划艇畫破河面.....好優美!

      刪除