2014年8月27日星期三

鎖江骨-食譜



記得第1次在家做呢味菜食,牛牛都話正斗.

我一直都當作隨口一句,不必過份沾沾自喜.

但近日出街刻意叫左煲鎮江骨.

牛牛一咬,連聲說:似當年同你去深圳食木桶雞呀!

老夫老妻你一講,我就明啦:

哈哈....那些年牛牛同我去食木桶雞.

佢一咬就XYZ隻雞好硬,比佢條頸仲硬.似咬住個木桶多過雞!

 

我見到眼前一大煲鎮江骨咬唔入,唔食又好浪費.

不如打包回家再炆啦?

牛牛今次真係老牛咁聲. 味道唔得,包回家仲浪費人工啦!

我都話你整的是最好啦!

 

呵呵!因為我煮呢味菜好鬼殘忍,

夠耐性,又燜又焗.....到骨肉分離.

咁先入味,唔鞋口呀!真係好殘忍啊!


 

食譜材料:

一字骨580g

水180g -190g

冰糖60g弄細少少

鹽1/4茶匙

鎮江香醋7湯匙

生抽1茶匙,老抽1/2茶匙

蒜茸1湯匙

桂皮6g

陳皮1/4個(浸水刮去內面白色部分)

薑2-3片

乾紅蔥頭2個切開

芫茜1扎切小段扎



醃料:

生抽2茶匙,

老抽1/4茶匙

紹興酒1茶匙

糖1茶匙胡椒粉少少

生粉1茶匙

1湯匙生粉後下(撲面用)

做法:一字骨腩洗淨,用廚紙索乾水份.

加入1湯匙蒜茸,用醃料醃15分鐘.

瀝去多餘的汁.撲上一層薄生粉.

2.起鑊煎香一字骨至金黃盛起.

 

 

用餘下的油爆香薑片,乾紅蔥頭,陳皮,桂皮,八角,

一字骨腩回鑊,加入冰糖細火炒至糖7-8成溶灒酒.

3.加水調味料滾後收最細火燜30分鐘,焗40分鐘. 開細火加芫茜燜20分鐘,焗半小時,

再重覆1-2次至汁稠即成.



溫馨提示:

一字骨煎好,可放上廚紙吸去油份.

骨愈煎得金黃,燜完顏色唔會白雪雪,

似烚熟的豬肉.


煎過的骨腩同糖再炒一會,

表面更金黃,有效鎖住肉汁.

火一定要好細,慢慢燜肉先入味唔會老.

燜時保持好微滾的狀態就可以.

各家爐火有別,小心睇火.
大家可能覺得好煩,又要看火又要焗.

其實,可用電子瓦煲

只要在調味料中加1茶匙粟粉拌勻就得嘞.

但要注意容量,料太少,一半都唔到就唔好用,

無謂燒裂電子瓦煲啦!

 






除了同大家分享鎮江骨之外,仲想推介好好食的-
南乳腰果豬手.真係一食難忘

 

4 則留言:

  1. 兩個餸都好有心機睇火才整到呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又講得對,兩個餸都要睇火,搞老半天才夠入味.
      不過,習慣左就ok喇.
      仲可以上網玩吓....做吓自己嘢.

      刪除
  2. 一定要試吓整,謝謝您的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月賞面,
      我愛有dd肥,滑d!
      不過阿仔愛食瘦.

      刪除