2014年12月22日星期一

近兩個月的畫-相伴,牡丹,7級證書

多謝牛牛對我的支持,激勵

我才有勇氣走上試場

好想將畫題寫成-老伴呀! .




8 則留言:

  1. 回覆
    1. 大家冬至快樂.
      牛牛更快樂,玩足8味拿手菜加一愛心湯.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都好鐘意牡丹,特別係意筆牡丹國畫
      2015年,我會化多一點時間,練多D..

      刪除
  3. 恭喜您!考到卓越的成績!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,
      7級唔算什麼卓越.
      不過,我呢生人,冇咩好成績.,...臨老多番張,又真係好開心.
      其實都有小小驚肥佬,牛牛一定笑到哈哈聲.

      刪除
  4. 恭喜玲玲!考到證書好犀利呀!有牛牛支持好幸福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒,
      牛牛口不對心,經常激到我生蝦跳,但個心就好支持,.
      記得,2013年,我第一次考試,當日下大雨..牛牛為我遮風擋雨
      到2014又晨早陪伴我,...,試場門口等我..
      更幸運的,係我遇到一位好有耐性教我的.老師呢!

      刪除