2013年11月6日星期三

栗子腰果炆雞


栗子炆雞大家食得多了.
有冇試過加入腰果呢!
我同牛牛食過,係好好味呀!
真係多謝朋友仔送來的一大包腰果.


材料:

冰鮮雞1隻
栗子 1磅
薑兩片,蒜頭兩粒,芹菜1條.

即食腰果25粒(可以唔加)
紹興酒1湯匙.

醃料:
1茶匙幼鹽,
生抽1茶匙,老抽1/2茶匙
糖1茶匙,胡椒粉少
粟粉1茶匙

調味料:
生抽1.5茶匙
蠔油1.5湯匙
冰糖15g (搗碎)
水1碗,大約200g

做法:
1.雞洗淨,去肥膏.
瀝乾水,再用廚紙吸乾水.
下醃料醃45分鐘.
2.凍水放入栗子,加1茶匙鹽.
 烚15分鐘,熄火焗10分鐘.
3.燒熱鑊,加入半湯匙油,
  放入雞件慢火煎至金黃.
推開雞件,利用餘下的油爆香薑,蒜頭.
然後同雞件一起炒幾下.
4.加入栗子,腰果,芹菜略炒,灒酒1湯匙.
5.注入調味料煮滾,收細火炆15分鐘.
中途開蓋把雞,栗子,腰果炒勻一次.
6.最後加上芹菜即成.

小小心得:
1.牛牛話加少少芹菜仔令這味菜更香.
令我好(婆媽)地問賣菜姐姐:我想.....
我想買多條芹菜仔,幾錢呀?
賣菜姐姐好nice:買栗子送芹菜呀!
2.栗子要趁熱用毛巾擦去衣.
挑選一粒粒像蒜頭狀的栗子比較快炆腍.

扁身的栗子,宜用來煲湯.


11 則留言:

  1. 最麻煩就係栗子要去衣,所以比較少整呢個餸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....我同你一樣.要去衣真煩c..
      所以我試過偷雞.,用即食栗子來炆嫁.

      刪除
  2. 回覆
    1. 未呀 Terry Ma,
      搬搬吓 ...唔想搬.
      不過,花膠就跟你方法發左,
      好得呀. 謝謝你.

      刪除
  3. 腰果煲湯都一流,特別是素湯好甜,

    炆雞我都試下先

    回覆刪除
  4. 下次叫老豆加腰果試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好味嫁,多食堅果有益身體,
      唔怕咬崩牙..

      刪除
  5. 阿太, 真係未試過加腰果喎, 我星期六試吓先.

    回覆刪除
  6. 腰果吸收雞汁,不再卜卜脆,但幾爽口..
    最適合我同牛牛牙力唔夠的人

    回覆刪除