2013年12月24日星期二

聖誕閒遊香港公園


多謝Blog友小龍的好介紹.

日前,牛牛同我一起到香港公園.
 

經我再三問路,終於找到了.

尤德觀鳥園,免費入場.
 

 

嘩.....我好似去走進仙境,好開心呀!

熱情的鳥兒在我身旁飛舞.

.....心中的喜悅,難以言諭呢.
 

 
 

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 吳太:聖誕新年快樂
      囝囝送了一個媽咪blog給我
      誠請吳太來聚聚~~ http://www.maggiehomekitchen.com 方法只要在~標題~上入便可,留意只要填名,電郵便可,下次應該有記,資料也會保密
      相請不如偶遇~~更歡迎~~舊雨新知~~BLOG友來~聊聊~

      刪除
    2. 呵呵....我終於都留到言.

      刪除
  2. 聖誕快樂呀!
    您咁鐘意畫花鳥,一定帶給您很多靈感了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈.....我都好想有多d靈感
      ,但考完試,搬blog後,我開始冇mood寫blog.樣樣懶.
      聖誕快樂呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 大家聖誕快樂
      搬blog後,我開始冇mood寫blog.

      刪除
  4. 妳唔介紹我差D忘記了這個公園, 小時候爸媽經常帶我們去的.

    回覆刪除
  5. 剛想起你呀.
    搬blog後,冇mood寫blog.
    大家聖誕快樂呀

    回覆刪除