2013年12月9日星期一

懷舊雞蛋糕

好一句完美的終結.
吳太都算是 愛追求完美的人.
所以,在蛋糕底加上吉士....yummy.
懷舊的蛋糕底下,有豆沙之類的餡.
我一定唔食,果pat餡,太sweet,我頂唔住.
但原來係好有意思-代表一個完美的終結.

15 則留言:

  1. Hi,玲姐,
    請問怎麼樣在蛋糕底加上吉士呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係先落一半蛋糊,
      加入吉士,
      再加入另一半蛋糊.
      焗完,吉士就沉在底下.
      食到最尾果啖吉士,,腦海就想到完美的終結.
      人生經歷愈多....感覺.就更強烈.

      刪除
  2. 回覆
    1. 玩啦........1 打大蛋,可以整30隻呀.
      好食,超抵玩.

      刪除
  3. 我也看中了这个小蛋糕,有空的时候要学做。

    from,joceline

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩啦..我愈做愈愛,2隻大蛋,可以整5隻.
      4隻可做10隻,成本少少,派街坊都派得起......忽然好想食tim.

      刪除
  4. 吳太~以前嫁女餅一定有這種蛋糕,可惜沒有杯模想玩只有不同型了
    ,我家囝囝開了一個~私家BLOG~給媽媽,有空歡迎來~聊聊天!~~ http://www.maggiehomekitchen.com/
    相請不如偶遇~~更歡迎~~舊雨新知~~BLOG友來~聊聊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都記得叫嫁女餅呀.
      馬上來探你先,你囝囝真係乖.

      刪除
    2. 唉......我像迷了路,留唔到言呀.

      刪除
  5. 吳太,我很喜歡兒時的雞蛋糕,多謝你教我們找回昔日的回憶。
    但材料上用蛋60g的,做法的時候,你只說打蛋白,沒有說幾時打蛋黃,幾時加入去?
    同時你說油和奶混合,是否溶牛油? 或者是用菜油呢?可以用菜油嗎?
    唔好意思要麻煩你!

    新手

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔煩,好多謝你的留言.
      我打多了個白字,已經更正,係全蛋一起打.
      我係用牛油.(坐溶)香D.菜油一樣OK.
      至於吉士粉,我有一次冇加都好YUMMY.
      記得要打耐D.

      刪除
    2. 多謝你呀!若果成功的話,會告訴你的,希望我做到啦!=^_^=

      刪除
    3. 哈哈.,我對自己的食譜信心十足,你一定成功...等你呀.哈哈.

      刪除