2013年12月16日星期一

濃情金箔玫瑰花 -圖片/食譜

濃情金箔玫瑰花 -圖片/食譜
2010年2月12日下午9:45公開累積瀏覽 5482 35

            
 

  呵呵!  我終於都成功load 到相片比大家睇了!
今年的大年初一,正正係情人節!
吳太在此恭祝大家新年進步,身體健康,有個難忘的情人節!

 
材料: 可做 6朵  @1又1/4吋
53% 黑朱古力    50g
粟膠                    22g
真係好開心,原來呢款粟膠仲好用,易坐熔,百佳有售!

做法:
1.將朱古力隔熱水坐熔,其間要反轉1次.
水滾轉細火就得嘞,注意 器具不能有水.

先到底有d熔,就反轉.

再等1會,用膠刮拌勻.

已經拌勻,好滑身.注意:但不能起晒泡沫.

粟膠坐熔,先加入些少朱古力漿,快手拌勻.

再倒在其餘的朱古力漿上,快手拌勻.
再用膠刮由左至右邊壓幾下,再拌勻.*確保粟膠同朱古力漿完全混合.

分3包倒在保鮮紙上包好.要再用廚紙包實.

效入雪柜下格,只要雪20-25分鐘就可以造型!
呢個方法好work,唔使等....等.....等到頸都長呀!
好軟身,手指都可以按得入,仲唔使戴手套tim!

用3g搓成1粒湯圓,再搓成長條,捲起.....一直捲到尾,成一個花芯.

將佢豎起來,好濛,影得唔清楚tim!

外層向外反.

右邊加一花瓣.造型.好似個心形咁,咁樣夠晒sweet !
我將花放側,希望大家看得更清楚明白.


然後再在適當位置,逐一加上造型,每片花瓣約1.5g重,就ok .
如果大家對玫瑰花造型有興趣,可以click入-咀仔形玫瑰花睇睇 Bye!
 
溫馨提示:
今日氣溫是12度.
我做了1份朱古力膠,室溫放6 小時,已經好硬.
當然用力都可以按入啦!不過手指頭都痛呢!
膠太硬勉強造型,花會又乾又硬,仲有紋tim.
所以要先拎小小放在掌心,利用體溫,輕按幾下,令膠軟化,再搓圓,壓平,造型才會靚!
但經過我的測試,我還是喜歡用雪柜稍雪!
因為呢個方法又省時,玫瑰花更有光澤呢!
 
**我曾見(駿景廣場)百佳有售**
後記:
忘了告訴大家,
二得惠開始有售.!

4 則留言:

  1. 阿太, 搞乜拿個兩年多前的POST出來呀? 不過, 真係好靚呢!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 要搬到幾時呀? 下星期就要摺埋了.

      刪除
    2. 佢無啦啦C火成個星期啦,依加先入番屋咋.
      我放棄唔搬LU,仲有幾百頁,唔再POST出GOOGLE
      其實,已經DOWNLOAD了.
      留番第日自己老D再回味

      刪除