2014年3月11日星期二

HYATT酒店的蜂蜜蛋糕


 

 

 

 
睇開我BLOG的朋友,都知我愛玩蛋糕,馬卡龍.....多過煮餸.
今日,專程走去沙田HYATT 酒店,買了一盒Honey 蛋糕.
 
看看cake 面印左個蜜蜂巢,多別致呢!
 
見大大個牌介紹呢款蜂蜜蛋糕用(永和)有機蜂蜜製成.
 
索性連honey都買回家.110元1樽呀.
 
 
cake連底下張金吉重390g,去除card 只有360g.
售價130元.
切開比大定欣賞一下先.
個面未夠平bor  組織好好,夠細蜜,口感算鬆軟.
我覺得honey味道濃一點更好呢!

4 則留言:

  1. 帶唔出 honey , 咁就似一般蛋糕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,唔甜,HONEY味好少.
      阿仔一食入口,都認為好一般.

      刪除
  2. 咁您自己整咪仲好味過佢,佢都幾貴喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩蜂蜜蛋糕玩到傻,不加SP同加入SP都做了好多個.
      見佢個樣咁吸引咪買隻食下,睇下同自己整的有多大分別.
      我已經用了酒店用的蜂蜜.
      我....我...我真係覺得自己做的更好味呀.
      可能佢地唔捨得落足料啦.

      刪除