2014年3月19日星期三

我的新玩具- P仔105麵包機(我的第1包)

 
恨買麵包機好耐,
終於恨到了.恨到了.
唔知點解又唔覺得好開心Wor
擺左4日先玩第1包.
 
中途總係覺得唔多妥,
個心15,16.....搞到要偷偷看
 
 
依加個樣好Baby喎
 
 
 
等多2.5小時,就知個包樣了!
 
呵呵終於聽到BB聲響.......好心急.
打開蓋.....嘩嘩
我的第1包呀!
 
重490g
 
好正,好yummy!
 
 隔了一夜切開都好好食.唔會太硬.
 
 
 
 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 外皮脆內軟,好正!
      呢個玩具除了整麵包,仲可以製作餃子皮,烏冬,意粉,遲d試吓,看效果如何.

      刪除
  2. P仔機要兩千幾嗎?
    貴係貴,但整麵包好掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包真係好掂,我恨左好耐,OLD一型號104會平幾百.
      呢隻最新款105,仲貴,
      好彩剛好有85折,折左大約2030,送粉兩盒.

      刪除
  3. 嘩, 玲姐收到玫瑰花喎!
    唔知道慶祝乜日子呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一個平淡的日子,
      平淡係一種福氣,
      你好細心呀.

      刪除
  4. 吳太玲,你好!
    我都想要個麵包機,不過發覺,麵包機打出份量太小,我平日每次手搓最少 500g 麵粉,我又鐘意做包型,所以滿足唔到我!!!
    我最 "恨" 就係想要個 K 字牌打麵糰機,唔知點解仲係未揾到個籍口去買.............嘻!
    你搞到我心癢癢添!!!哈哈哈哈!!!

    回覆刪除
  5. 500g,你真係超勁,好熟手啊,我真係無本事,手仔軟呀.
    除非用打麵粉枝棒開機打,都要分兩份打啦.
    呢款p仔,係以前一個blog友大姐大的好介紹.
    呢度300g麵粉,做出差不多7吋高山形包,口感比我想像中好.
    不過,佢係傻瓜機,唔識造型....
    呢部機可以整意大利麵,
    令我想起你的分享.......好精彩,詳盡,多謝晒..

    回覆刪除
  6. 玲姐:你好,我已用左半年了,很正,我多數整法包,簡單健康

    回覆刪除
  7. Linda,你好嗎?
    原來你已經玩左半年,都係新型號嗎.
    呢個p仔真係好正,喜出望外

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈........人老做嘢慢,想唔低頭都唔得.
      的確好方便,雖然要兩千多dd大洋,
      都抵買.抵玩..........

      刪除