2014年4月23日星期三

悠悠閒遊坪洲

 
我兩幾多年沒有去坪洲呀?
                  牛牛:30年都有了.
                 我(玲玲):嘩....我地係咪好老喇.
                  牛牛:仲使問....行啦!







原來在島上可眺榆景







海南雞,50多元半隻.

菠蘿海鮮炒飯,好足料呀.50元都唔使,抵食.




4 則留言:

  1. 我都好多年無去坪洲行過喇!

    回覆刪除
  2. 我去年才去過飲茶! ^ ^
    海南雞飯好靚, 抵食喎!

    回覆刪除
  3. 我兩真係廿幾30年冇去lu.
    仲有船去榆景灣呀
    果間泰國餐廳d嘢好食又抵食..
    分前後門,一面向海.

    回覆刪除