2014年4月24日星期四

涼瓜黃豆排骨湯-食譜






今日想同大家分享我小時候最怕飲的湯-苦瓜湯.

但依加卻變成我愛煲的湯水bor.

回想起媽咪的苦瓜湯,真係好苦.....苦到我反胃呀

未飲完碗湯,不准起筷

 

我為了想家人易飲入口.

 怕太苦無人問津,浪費食物事小,
枉費我一番心意事大呀!

除左切成似花形,睇落靚D.
仲會加入鹹酸菜,1粒蜜棗,中和涼瓜的苦.

又真係好神奇,呢款湯加左鹹酸菜,蜜棗...

的確苦瓜不再苦,只有點點甘味.

 

食譜:

涼瓜320g

排骨350g

黃豆100g

鹹酸菜130g

薑2-3大片

1粒蜜棗

白胡椒粒10g

 

水1800-2000ml

 

調味料:

鹽少少

 

做法:

1.黃豆用水浸30-45分鐘,沖洗瀝去水份備用.

2.鹹酸菜撕開一塊塊,浸水10分鐘,沖洗瀝去水份.

3.涼瓜洗乾淨,切成圓環形,約1吋半闊,去瓜囊.

4排骨飛水,洗乾淨.

5.煲滾水,放入所有材料,中大火煲15分鐘煲,

轉小火再煲1小時15分,加入少少鹽.(試味) ,

再開大少少火,煲10-15分鐘.

溫馨提示:

最後開大少少火,把湯味完全釋放出來,更香濃.

白胡椒粒可暖胃,令湯增加香氣.

但唔喜歡胡椒味會聞到(壓味).

我試過白鑊把白胡椒粒炒香才煲,一樣有味.

至於鹹酸菜,我會挑選淺色的,更嫩.

7 則留言:

  1. 呢個湯我 Ho-ma 間中都有煲畀我哋飲,甘甘地都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依加可以飲兩碗呀.
      以前一啖都頂唔住呀.

      刪除
  2. 其實呢個湯係好味咖,講開又講以前買D胡椒冇(壓味),唔知點解依家D會咁嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係牛牛愛飲呢款湯,
      佢仲話天氣熱就煲密D,唔係點做人阿媽WOR.
      以前d好似真係冇咁壓,要問吓阿媽先.
      我炒香後依然聞到少少味,
      不過,佢地話係好好多,牛牛仲話唔壓,有香氣喎..

      刪除
  3. 小月,
    近日好嗎?
    你身,心都ok嗎?
    我好易疲倦.....特別係對眼睛,
    唉!真係人老機器壞.

    回覆刪除
  4. 哎吔,您點可以稱得上老呀,眼睛容易倦,是否畫畫太多呀?
    我近況oK了,早排感冒,之後D尾拖拉咗到現在,依家看中醫,好好多了,不過電腦壞咗,要等佢地两兄弟是但個有空才能替我攪,但他們呢排好忙,所以好少和您們傾計呀。
    玲玲:謝謝您的問候和 心呀。我心情冇乜事呀,希望身體也快些完全好番哂喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,你冇事就放心嘞.
      我近日又墮入懶網,好小繪畫呀.
      只在想,唔願做.....真係抵打.
      我應該係老花眼又唔肯再配眼鏡,...怕暈呀.

      刪除