2014年1月17日星期五

媽媽的年糕-食譜

年糕年糕,寓意新的一年,步步高升.
夜貓吳太整左迷你年糕.
因我手力唔夠,試用機拌勻,WORK呀.
緊記開半分鐘,停機.一會,再開,以免燒機.
媽媽教我一定要拌勻,直至唔見有白色.
我真係無能力,手都軟啦!
份量少少,用機幫手,大約2分鐘就OK,幾快手.

依家請大家重溫2013年1月的製作片段.


媽咪做的年糕擺兩星期都好好食.

好多親友食過媽咪的年糕都食指大動.

日前,我要求媽媽由頭到尾做一次給我看.

製作過程最辛苦就係要握住枝棍,
用力攪拌.....而且,愈來愈要用力.
真係食左都補唔番呀!
材料:
1.煮滾1/3碗油,盛起留用.(但要留1湯匙油.)
2.糯米粉600g+?水,
大約550g(分次加入)開勻拌成麵團


3.將原鑊剩的1湯匙油.加入蔗糖4條+2又3/4碗水.
中火煮至糖溶.

4.將2料分成好多件,大約20多件.
先放入10件.邊煮邊攪.再慢慢加入其餘的.

不停攪拌,分次加入熟油.有時剷底加入油.
煮至就快乾水. 好似糖不甩.

待再煮到收乾些水.
然後,媽媽用枝棍攪拌.
我只捉實個盤.
怕媽咪弄傷手.....
等我來啦!
哈....我玩唔到10秒鐘,大叫老父接棒....老襯嘞!
媽咪做導演,要用力攪到顏色均勻,唔見白色呀!
老父笑言:我唔夠眼,看不到有白色bor.
老媽: 未得呀!叫你做就做啦!!
我只會哈哈大笑.
今次真係辛苦老爸媽了.
比番d掌聲先

好不容易才攪拌好,平分兩盒,年糕仲有點點餘溫!

小心得:
做這款年糕,最好有位大力士幫手攪.

雖然,糕面不夠蒸的平滑.

但充滿媽媽心意手藝的年糕,

一食就知道,街外係買唔到呢!
 

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 古法加極品, 老公幫手攪就差不多.
      我唔敢叫牛牛幫,一定MA...到飛起.
      昨晚,只玩少少咋.

      刪除
  2. 真的愛妳們一家, 好溫馨的年糕篇啊!
    玲姐, 可否加椰汁呢?因為家人鍾意椰汁年糕哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你欣賞,好溫馨的年糕篇;已經此情不再了.
      因老父今年老左好多...
      應該可以加入椰汁,試兩湯匙啦,年糕更香.
      不過,唔知可否KEEP咁耐呢?.

      刪除
  3. 请问600g的糯米粉要加多少水?

    回覆刪除