2014年1月17日星期五

鼻敏感湯

我個仔自幼就患上鼻敏感.
真係中西都試過
鼻敏感真係好辛苦.
平日,好少有兩個鼻孔可以一起呼吸.

老是一邊塞,一邊通.

真係想吸一口大氣都難

想有一晚甜睡,就更困難..

 

同大家分享呢一款-專治鼻敏感湯,鼻炎,增強免疫力.

不過,唔知係咪WORK,可能要好長時間,只好慢慢來啦!

材料:

辛夷花 18g

白芷18g

北芪18g

豬肉半磅.薑3片

12碗水.

水煲後,轉慢火.

所有材料放入一起煲大約1小時15分.

小小心得:

試了1次,家人飲到苦口苦面.

自行加1-2粒蜜棗,大有改善.

飲得碗湯落.

多謝各位的關心.
其實,患上鼻敏感是我個仔.
以前細過爸媽話看中看西,
都好乖聽從.
但長大後,就有自己的睇法.
認為看中看西都幫助不大,
唔想再被人搵笨Wor..
做阿媽,每晚聽到佢塞晒鼻,心都煩,好心痛!

15 則留言:

  1. 辛夷花係好難飲咖,煲時都已經好難聞了,不過,苦口良药,祝願您早日藥到病除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,
      我都想有病的是我呀
      係我細仔,由細到大都係咁..真替佢辛苦,聽到好唔安樂.
      請教你(夷 )字點打呢!

      刪除
    2. 我細仔咪又係咁,朝朝都要"包一輪雲吞",先至冇事,大個咗又係話睇医生冇用,話是香港D空氣問題喎,佢出埠一D事都冇喎,真比佢激C。
      哈哈!我唔識打中文咖,我係用中文手寫版咋。

      刪除
    3. 原來你細仔又係咁,
      阿仔辛苦時,阿媽又心痛,
      細個可以問多兩句,
      大左就嫌阿媽煩啦.
      唉....香港人多,工作壓力又大,D空氣真係有問題.好無奈呀!

      刪除
  2. 玲姐, 有一種健康食品, 對我的鼻敏感有效, 不知妳有否興趣試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,
      原來你都有鼻敏感.真辛苦.
      ,可否比個品牌我呢,貴嗎?
      一次要買好多嗎?

      刪除
    2. 玲姐:
      以前醫生開噴鼻藥水, 既貴又令鼻膜變厚, 幾年前食一隻鼻敏感丸,是中藥成份, 朋友的兒子食好了,介紹給我的, 在中都或裕華買, 廿多元一樽, 香港製做, 叫 " AA鼻敏感丸 ", 膠樽上印有中英和日文說明!
      現在, 我食ROYAL JELLY 和月見草丸,是膠囊, 不是貴的, 每天吃各兩粒保健, 不用吃敏感藥了!
      妳的辛夷花湯都有用的, 可減少白芷和辛夷花一半, 加蒼耳子一湯匙, 芸苓和白術各四錢, 南棗6 粒, 無花果三粒, 咁就會好入口D!
      不過, 湯水功效好慢, 不能即刻見效, 嚴重時, 最少要每隔天飲才有圭幫助啊!

      刪除
    3. 好詳細,真係唔該晒你.
      湯水功效慢到冇朋友
      我會先買香港製 AA鼻敏感.,


      刪除
    4. " AA鼻敏感丸 " 買到未呢?

      刪除
    5. 仲未呀.
      我呢幾日冇啦啦又咳番,流鼻水,好煩呀..

      刪除