2014年1月21日星期二

大尾督-士多啤梨自摘娛樂園

 
 
 
 
士多啤梨園的門口
 


今日,係我們第一次走進士多啤梨園.好開心呀!

我好雀躍地摘下第一粒紅噹噹的的士多啤梨.

停不了手.....摘呀摘.

不時聽到小蜜蜂嗡嗡聲,佢地正在採花蜜呢!

我要小心一點,傷害到小蜜蜂就唔好啦!

這裡的交通算是方便.

出大埔墟火車站,

轉20C前往大尾督的綠色小巴.

大約20分鐘車程可到達.

沿途經發記士多.

下車後,過馬路就見燒烤王入口,沿路前行轉左.

多行1分鐘便可到達士多啤梨園.

50元1磅. 我摘了1.5磅,負責人只收75元.

溫馨提示:

負責人好好人,想食更甜美的士多啤梨.

最好星期四,五來.

因為六,日採摘人較多,星期一剩下青紅的.

星期二,好少少......到星期四,五就最SWEET嘞.

如果你係第一次去.上車時,可以請司機幫幫忙.


 

4 則留言:

  1. 可以親手摘嘅士多啤梨,好玩又好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係第1次親手摘嘅士多啤梨,真係好好玩又好食.
      又可以曬太陽......yeah!

      刪除
  2. 吳太玲,確係好介紹...........
    咁新鮮士多啤梨,最想整蛋糕!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁新鮮士多啤梨都係50元磅,超抵玩.
      我呢排懶到c,冇整cake呀,
      粒粒放晒入口咋.
      你都去玩啦,可以曬太陽,......好享受呀!

      刪除