2013年9月19日星期四

2012馬卡龍(上學去)

 

 



馬卡龍  - 你可知我迷戀你有多久!!

多少次被你氣得 生蝦跳, 垃圾桶都食到滯!

希望今晚的成績 不是撞彩 呀!

而係  我過去失敗的經驗,

網上Blogger & Blog 友們的心得.

為了你,我兩次掏腰包 上學去的成果吧!

不過,我還未完全滿意, 會再追你啊!










大部分個底都算平滑, 不會反轉得個花生殼啊!

我真的試過焗出靚裙邊, 反轉就得個殼



 有兩隻是堂上做的,其餘的我回家實習!




看到嗎? 外面好像有一層薄薄的糖衣,內面係軟的!

 唔好意思,食譜不便公開

老師的作品 , 在燈光下,馬卡龍顯得更明亮!



 這是我的馬卡龍, 是唧得太高嗎?

   又有可能漿太杰, 一點瀉身也沒有.

夾起 有點像雞蛋仔! 個面我都係嫌 未夠滑呢!

  好彩 都有條裙邊睇吓!

沒有留言:

發佈留言