2013年9月19日星期四

觀音山-我與牛牛的一段情

2009年12月9日下午8:25公開累積瀏覽 388

嘉道理農場內有一個觀音山. 屬於該處第2高的山.
今日,我同牛牛真係好幸運能夠登上去,仲唔使行到一身汗!
真係要多謝一班義工人士,派專車載我地上去,仲係LAST 兩個位TIM呀!
這是觀音山的入口,有兩條白玉柱,係好涼爽的,行到上黎記得摸下喎!



看這觀音像同一般的有何不同!
兩隻手都有優美的姿態,
腳下有條鯉魚,是活力的象徵!
聽說係丹麥一名雕塑家的作品!


我站在觀音山上,個心真係有點緊張,卜卜跳呀!
嘩!居高臨下,愈望愈腳仔軟! 再企就真係面都青!


嘻嘻!都係落山四處閒遊適合我地d!
大家行到有些少疲倦,牛牛大叫肚餓.....叫嚷的表情好似小朋友似的!

就係呢個時候,我從手袋裡掏出一個-麵包,
牛牛連聲問係咪得個包咋!
係呀!係你昨夜買回來的名牌麵包,

係你昨夜好...唔......唔想食的包包.

哈哈!想不到呢一分鐘,我兩就坐在田園裹的小石(登)上,
好enjoy 地食光了大個麵包!
UN UN 嗎? 個包 隔夜ge喎!
話我仲有牙力咬得到......鬼叫我餓咩
其實我望住牛牛餓得狼吞-棄包的樣子,
我又點捨得同佢爭食呢!








沒有留言:

發佈留言