2013年9月24日星期二

雞蛋餅-食譜

呢兩日好悶呀!
好無聊.....玩完竹炭唧花曲奇,
跟住就係懷舊小食-雞蛋餅.
手痕把平凡的你,
變成-哈哈笑雞蛋餅,
多可愛呢!
 
 
開始入爐
 
上層160度焗兩分半鐘
脹卜卜好可愛
移至中層用150度焗6分鐘,
未出爐都聞到好香雞蛋餅味呀!
想再脆口D,
要用120度多焗3-4分鐘.
出爐放架上放涼
1隻大蛋可以整50隻,
經濟Yummy!
 
 
食譜:
大雞蛋1隻 去殼 後60g
蛋白,蛋黃分開.
蛋白分次加30g糖粉打至企身.
蛋黃加18g糖粉打至淺黃杰身.倒在蛋白上拌勻.
篩入低筋粉40g,粟粉6g,吉士粉2g拌勻入唧袋.
(粉類預先混合篩1次.)
 
小小心得:
我發覺用分蛋法做雞蛋餅,
容易 掌握,糊不易塌,更易成功.
我沒有用家中的唧咀因太細.
可用剪刀把唧袋先剪大約3mm
唔夠再剪大些少.

20 則留言:

  1. 我係 Double Iron Legs : hihidoubleironlegs.blogspot.co.uk
    終於揾番你喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心呀.
      食隻哈哈大笑餅先啦.
      今次我好似搬左去孤島.
      探人同返屋企都好唔習慣呀.

      刪除
    2. 好cute呀,您用乜嘢畫上去呀。
      另外,您睇咗我喺Gmail回覆未呀。

      刪除
    3. 遍尋不見呀,開始眼花..........

      刪除
    4. 點解呀?我再send多一次,係Gmail (social)入面。您去睇睇。

      刪除
    5. Sorry呀小月,
      我唔識去你個Gmail呀.....

      刪除
    6. 公仔表情,我係用10g蛋白加40g糖霜拌勻畫的
      所以稀少少應該要60g.

      刪除
    7. 我講得唔清楚,係您自己的Gmail,因為呢度唔比Post嗰段文字上嚟,不過,唔緊要,您去下面個綱頁睇吓就清楚了。
      http://helplogger.blogspot.hk/2012/03/recent-comments-widget-for-blogger.html

      刪除
    8. 唉...認真唔好意思,我會試試.

      刪除
  2. 好開心呀.終於揾番你喇!

    回覆刪除
  3. 連我都聞到D旦香味。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係隔離屋都聞到呀.
      經濟好味易整,正!

      刪除
  4. Anna,
    我都開左blogspot account.
    irenechanwai@blogspot.com.hk

    有時間過來看看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試左.....入唔到Bor.
      玩c人咩.

      刪除
    2. 玲:您用呢度入呀,
      http://irenechanwai.blogspot.hk/2013/09/blog-post_2822.html

      刪除
    3. 另外,您指住Chan lrene 就可以入她的G+了

      刪除
    4. 多謝你,我真的烏sir sir.

      刪除
  5. 吳太我都開左一個新account 在blogspot
    irenechanwai@blogspot.hk

    有時間來看看。

    韋太

    回覆刪除
  6. 吳太我都開左一個新account 在blogspot
    irenechanwai@blogspot.hk

    有時間來看看。

    韋太

    回覆刪除