2013年9月22日星期日

追雀的一天

2011年5月12日下午7:11公開累積瀏覽 2610

嘩.... 牛牛 !你唔好行,企定定,千萬不要嚇親隻雀.
我睇見好大隻雀呀!
佢啄起好大條草(1 尺多)好勁啊!
我立即甪傻瓜機 拍下這麼令人雀躍,喜悅的一刻!
( 隻雀在左下角,大家睇見嗎)
哎呀! 部機太慢...眼光光睇住隻雀飛上半空tim.
追...C 追 ! 拍拍拍, 得個吉.......我又影唔到呀!




仲比牛牛話我又老又慢吞吞,
隻雀擺晒POST,舞龍咁款舞,你都影唔到...
我係雀都走啦!
嘻嘻! 人生滿希望 ,前面有隻扮小草喎!
等我拉近距離,再影多幾張先.

喂.....你又走,咪走呀! 就快轉灣tim 白色果點係雀黎嫁!
追....C追 ...追到天腳底都追...
我捱不到1分鐘冇氣喇! 快要暈底!
睇吓 花,魚 抖抖先!
我的小小心聲:
這個地方好寧靜,
我對這兒的小鳥,魚兒,花草 一景一物都有情!
亦留下不少 牛牛與我的足印.
我沒有公開鳥兒的樂土,
係怕鳥兒受到傷害.
因為 有好多人心理變態,不停虐畜,令人髮指!
如果你對這地方有興趣,
請私人留言給我.











沒有留言:

發佈留言