2013年9月21日星期六

芝麻竹炭唧花曲奇-食譜

朵花似康乃馨嗎?
點解朵花係炭黑色呢?
 
因為我加左天然竹炭粉,仲有白芝麻
我同牛牛都覺得比原味牛油唧花曲奇
更香更美味呀.
牛牛食得多嘞,
今晚一於要同大家分享呢個咁鬆化的曲奇.
 
 
食譜:大約23朵花
金桶牛油100g
太古特幼糖霜27g
蛋液12g
低筋粉90g
粟粉25g
天然竹炭粉2g
做法:牛油加糖霜用電動打蛋器打至奶白色.
分兩次加入蛋液打勻的樣子
 
 
篩入所有粉類用膠刮拌勻(用切拌法)
記得加入1.5茶匙用白鑊炒香的芝麻拌勻.
食起來,口感特別,香好多嫁.
喜歡可加多少少
 
放一半粉團入唧袋,唧出形狀
因為我用1個袋,太多袋易爆,又難唧呀
預熱爐,放中層用170度焗10分鐘.
移到下層,爐溫降至150度焗3-4分鐘.
取出放在架上放涼.
焗好嘞,超鬆化美味可口.
食過再三回味.
 

13 則留言:

  1. 美麗的康乃馨!點解您唔整黑玫瑰呀 o(‧""‧)o

    回覆刪除
  2. 我都心思思呀.
    不過,未想到又快又正的方法.
    呢朵貌似康乃馨曲奇,易唧好多呢.

    回覆刪除
  3. 我都搬到頭痛.吾好失散呀!http://wan88chan.blogspot.hk/

    回覆刪除
  4. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 第一次整唧花曲奇, 冇諗過咁難~>^<~ 入爐冇耐就開始溶, 過多陣就唔見晒啲花紋.....係咪我做錯或者做漏嘢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬了家,依然唔識用,剛才先看見你的留言..
      1.牛油打至企身,唔好打得太久,
      加蛋再打瀉身.
      2.加粉拌勻就可以.
      3.唧出來的花應該好立體..
      依加天氣凍,會更易掌握嫁..加油!

      刪除
    2. 我第二次跟咗咖啡曲奇食譜整, 換咗個密啲嘅咀, 花紋問題就解決咗. 但可能天氣太凍, 好難唧 >.<
      仲有另一個問題, 唔知係咪我用隻糖粗得滯(比砂糖粗少少), 好似有的唔溶, 曲奇質地比上次用糖粉整粗糙好多. 係咪可以改用50g糖粉呢?

      刪除
    3. Rachel Cheung,
      1.我的唧咀係SN7093,唧出有8(反)圈直徑有2.5CM.好易唧.我有空POST比你看.
      2唔好用粗粒砂.糖,會打唔溶..要用糖粉,或.糖霜. 要勁鬆化就用糖霜用糖粉口感會鬆脆.
      個人喜愛.冇所謂.

      刪除
    4. 我已經買咗8角唧咀,第二次整換埋隻糖就冇晒問題~ 唔該晒吳太!!
      跟住我想挑戰馬卡龍…想請教吓洗唔洗落唧咀? 定就咁剪開唧袋就得?

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除