2013年9月22日星期日

牛牛與我上山下海四維走

2012年11月29日下午11:23公開累積瀏覽 102911


我的手機拍下許多照片,
9成以上都係我同牛牛走過的路.
今晚我會一面聽牛牛呼呼入睡的聲音,
一面靜靜的一一回味!

我記得你曾帶我,兩個仔仔在這間餐廳食晚飯.
拾多年前了,日子過得真快!



由於,太平山餐廳真係好貴!我地大家都唔想亂用錢.

去了另一間,360 . 坐在靠窗的位置.

一面欣賞日落的景緻,一面ENJOY美食.一樂也!

睇見下面呢張相,我都忍不住笑起來.
笑誰? 笑自己當日玩雞仔玩到傻.
幾拾歲人,玩到嘻嘻聲笑.
最難得係牛牛唔介意Lor
記得我話: 隻雞仔好得意.
牛牛話: 我老婆仲可愛,
成隻快樂的小雞咁樣
大家真係要睇吓呢個點心有幾吸引.
係黃金海岸酒店得獎名點呀!


最令我刻骨銘心的一句.
(希望我永遠都玩得咁開心.)
這句甜言又在我耳邊響起來!


睇見呢張相.....我就記得你食到中途唔舒服呀!
雖然美食當前,都無口福.
扶你仲好鬼惡,真係怕左你,諗起來都好勞氣!
唔再睇喇,愈睇愈傷心!

好!睇吓呢張相.呢間Cafe係blog友靚芒介紹過.
環境真係好舒適,好有情調!地點:上水
記得那個星期日,我兩又漫無目的,不知何去何從.
於是,我帶你走進這兒鬆一鬆...
我地同貓貓一起進食呀!


呵呵....牛牛得我熱情鼓勵.
唔係,應該係互相扶持才對.
我兩在水霸上行畢全程呀....yeah !

沒有留言:

發佈留言