2013年9月22日星期日

難忘的BBQ

2013年7月13日下午2:45公開累積瀏覽 9093


早兩星期,陪牛牛出海釣完魚.
到深井(喜喜)玩燒烤,煙牛生蠔,鮑魚,
仲有燒烤多春魚.....YUMMY.
烤菠蘿,好回味.
另外,仲有辣辣雞煲,牛牛至愛吃.
當晚,我地兩個老人玩得好鬼HAPPY呀!
回家後,牛牛話真係買個迷你爐.
有機會在家SWEET SWEET 喎.
呢間就係喜喜,牛牛話要影比大家睇下喎.



買玩具,我咁愛玩,一定冇問題.
立即買了一個細細又慳地方的小烤爐.
呵呵...話咁快,機會來嘞,上星期五兩個仔都BUSY.
剩下我兩人同隻貓.

牛牛買買買,捲捲捲,捲到9時才開爐.我幾乎餓暈.
終於有得玩喇.....呢味係京蔥羊肉卷.
仲有煎熟的鯖魚,鹽焗鳥頭,食住先,慢慢烤.


牛牛未坐定.....油爆聲響起.
牛牛哈哈大笑:好彩未除老花鏡.
玲: 一把年紀,,彈到成面痘痘都冇所謂啦!
牛牛登了我一眼......
我偷偷笑.

嘩嘩.....好勁,油從爐上彈到地板.
看貓都嚇到滾在地上,拚命搖頭,腳都軟.

呢一餐,舞到一塌糊塗,怕怕
可憐我的牛牛全程都要戴住老花鏡啊.....Haha!

沒有留言:

發佈留言