2013年9月4日星期三

第一篇


搬屋
吳太電腦知識貧乏,
雖然有朋友仔林小姐的相助,
還是要搬到頭暈,眼花,五癆七傷.
我會將心血食譜,同牛牛一起走過的路,
我的畫,我的心聲.....人手一頁頁搬.
盡量搬.....其餘的將會無聲無色的消失
待我抖順條氣,
希望好快可以泡製更多美食,同大家分享心得.
請多多支持,互相交流
講吓心事都得嫁.....哈哈!





6 則留言:

  1. 好嘢!終於見到您個blog喇

    回覆刪除
  2. 我入嚟要驗証碼,如您想改,要去設計入面嘅 ( 顯示字詞驗證 )改為 (不要),否則,我們次次都要驗証先入到嚟探您咖

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係搬到趴底,
      我找不到字詞驗証,在那兒呢.

      刪除
    2. 您都搬緊文章了,叻叻,您在Blogger入 (更多選項)後,入(版面配置),揾(設定)內的(文章和留言),然後在(顯示字詞驗證)的格仔,改為(不要)就得了

      刪除
    3. 哈哈,原來您已經攪掂了,好叻喇

      刪除