2013年9月11日星期三

冰皮月餅-玲瓏玉兔/花好月圓(附加冰皮食譜)

 
2009年9月21日上午12:31公開累積瀏覽 1141 19





冰皮小兔子月餅黎喇!樣子可愛嗎?
仲有另一款,叫咩名-就叫花好月圓啦!
呢兩款都係不用模都可以做得到,大家
有冇耳目一新的感覺呢!

我用過好多種方法整個冰皮,都唔係我的心水!
問題係個皮太黃,我真係唔鍾意! 睇見都唔想食,總是覺得怪怪的!
講真我真係唔敢送比人食喎, 以免人家以為我冇洗手, 硬梗更冇謂啦!
我一溜煙走出外面CAKE店,
睇真d...邊係咁ge 色架!
為了追求呢個皮,我又打書丁,回家已經整左3,5,7 舊, 唔係呢度唔妥,就係果度有問題,E家呢個皮係最滿意的一個!
呢個皮的優點可以搓到好薄整壽桃蛋糕,餅面造玫瑰花作裝飾,一定好靚!
材料:
低筋粉    10g
糯米粉    20g
粘米粉    25g
澄麵粉    20g
砂糖        30g
鮮奶  180g
固體菜油 3g **後加** (好似豬油) 白色
將粉類+糖一同過篩,加奶拌勻(過篩),大火蒸20分至熟.
放涼加入回體菜油,唔好熱騰騰果時加,就好易搓揉!
愈搓愈唔黐手,仲可以搓到好薄TIM呀!
雪15-20分鐘可以用得,雪過夜又得!
小小心得:
蒸時要加微波爐保鮮紙蓋住,以免糕面蒸熟後有水!
糕未加回體菜油會較黐手,但一加入些少,你會有意想不到的驚喜,
手感立即變得柔軟,又白dd,滑dd,又有dd 煙un!
失敗經驗:
我增用個煲滾奶撞入粉,邊撞邊要攪!
呢個方法好似好簡單,咪試做啦!
我已手快出晒力拌ge,但兩次都攪唔掂,一pat 嘢呀!杰tar tar
又怕d 粉未熟透!!!哎...都係蒸把啦!

4 則留言:

  1. 哈.....今次搬屋真慘,
    來個擁抱吧!

    回覆刪除
  2. 我有小小迷惘唔知點留言同點去探其他人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係烏sir sir,比你更迷亂.
      雖然有blog友指導,但未看完已經暈左.

      刪除